28 03 2024
מגזין אדריכלות ועיצוב פנים

כאשר החלטתם לשפץ את הבית או רכשתם בית חדש והגיע הזמן לעצב אותו, יש לבחור בקפידה ולתכנן כל פריט וכל צבע, החל מצבע הקירות, תיחום, חיפוי הרצפה ועד בחירת הברז. בין שלל הדברים עליהם יש להחליט כאמור, נמצא גם את הברזים. אין ספק כי כל עוד הברז מוציא מים חמים וקרים, הוא עושה את עבודתו, אך רמת השפעתו על העיצוב ועל השימוש בו, היא גבוהה ולכן מומלץ מאוד להקפיד בבחירת ברזים חכמה ונכונה לבית. זאת, בהתחשב בקו העיצובי המוענק לבית וכמובן גם בדיירי הבית אשר עומדים לעשות בו שימוש תדיר.

על ברזים ומה שביניהם

שני סוגי הברזים העיקריים הם ברזים לאמבטיה ולמקלחון וברזי כיור. בהתאם לעיצוב הבית, יש להתאים את הברזים וזאת על מנת, הן להשלים את הקו העיצובי והן להעניק גימור איכותי ומרהיב לחדר האמבטיה או המטבח. להלן סקירה קצרה של שני ברזים אלו:

  • ברזי אמבטיה ומקלחון – חדר האמבטיה הוא החדר החשוב ביותר מבחינת הניקיון והמראה שלו. חשוב לנו כבני אדם, להיכנס לחדר נעים ונקי, שכן בו אנו אמורים להתנקות ולשטוף מעצמנו את היום שחלף. כיום, האמבטיות והמקלחונים משוכללים יותר מאי פעם ורמת העיצוב והגימור גבוהה מאוד. בהתאם לכך גם הברזים האמורים לשרת אותנו הפכו מעוצבים ומשוכללים יותר. החידושים בתחום הברזים המעוצבים והשימושיים, מסעירים וכדאי להכירם, בין היתר: ברזים אלקטרונים, ברזים בעלי תאורה שונה לטמפרטורת המים, ברזים עומדים ואפילו ברזים צבעוניים. גם ראשי הטוש הפכו משוכללים ולכל ראש טוש יש מספר מצבים אותם ניתן לשנות בקלות (זרם חזק, זרם מסאג' ועוד).
  • ברזי כיור – בין אם נרצה או לא, ברז הכיור הוא הברז בו נעשה שימוש גבוה מיתר הברזים בבית. מכיוון שלרוב, ברזי הכיור בולטים ונראים (בניגוד לסגורים בחדר האמבטיה), יש לשים דגש רב בבחירת הברז. חשיבות מכרעת בבחירת הברז, מוטב ותושם על נקודות החיבור והיציאה של הברז – זו תקבע את סוג הברז אותו ניתן להתקין, בשילוב עם נקודת היציאה, חשוב לדעת מראש איזה כיור יותקן ולהתאים את הברז אליו. הטיפ שלנו הוא בחירת הברז טרם התקנת ותכנון האינסטלציה.

לסיכום, בחירה נכונה של ברזים והתאמת האינסטלציה, הם חלק חשוב בתכנון הבית. הפרטים הקטנים הם שעושים ומשלימים את כל העיצוב ולכן מומלץ לבחור נכונה ואף להסתייע בבעל מקצוע. ההמלצה הגורפת היא לבחור את הברזים אשר ישמשו את דיירי הבית ויהיו פונקציונאליים עבורם.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

קפסולות אספרסו  – מבית נספרסו
מכונות קפה – נספרסו
טיול בישראל עם שירותי השכרת רכב מבית שלמה סיקסט
השכרת רכב בירושלים – מבית שלמה סיקסט
השכרת רכב בתל אביב – שלמה סיקסט

קטגוריות: בתים מעוצבים

תגובות סגורות.

קורס מנהל עבודה בבניין:...

פורסם ב- יול - 27 - 2023

סגור לתגובות על קורס מנהל עבודה בבניין: מה לומדים , מה תנאי הקבלה ולמי הוא מיועד?

איך לבחור מטבח חוץ?

פורסם ב- מאי - 29 - 2023

סגור לתגובות על איך לבחור מטבח חוץ?

תנאי קבלה ללימודי הנדסאי...

פורסם ב- ינו - 10 - 2023

סגור לתגובות על תנאי קבלה ללימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים

על צבעים ורגשות

פורסם ב- אוג - 22 - 2022

סגור לתגובות על על צבעים ורגשות

סדר פעולות ברכישת דירה...

פורסם ב- יול - 15 - 2021

סגור לתגובות על סדר פעולות ברכישת דירה חדשה

חימום רצפתי מקצועי –...

פורסם ב- דצמ - 20 - 2018

סגור לתגובות על חימום רצפתי מקצועי – לא לעשירים בלבד

מה לבדוק לפני שסוגרים...

פורסם ב- יונ - 9 - 2014

סגור לתגובות על מה לבדוק לפני שסוגרים עם אדריכל?

ברזים – משלימים את...

פורסם ב- מרץ - 1 - 2017

סגור לתגובות על ברזים – משלימים את העיצוב

פינות אוכל

פורסם ב- אוג - 8 - 2013

סגור לתגובות על פינות אוכל

עיצוב חדר שינה מהאגדות-...

פורסם ב- מרץ - 27 - 2014

סגור לתגובות על עיצוב חדר שינה מהאגדות- צעד אחר צעד