19 03 2024
מגזין אדריכלות ועיצוב פנים

במידה ונושא עיצוב הפנים קרוב ללבכם, אנחנו מזמינים אתכם לפנות כמה דקות על מנת לקרוא על האלמנט החשוב ביותר בעיצוב הפנים של הבית, המשרד או העסק, הלא היא דלת הכניסה. אם בעבר ההתייחסות לדלת הכניסה הייתה כאל אלמנט פרקטי גרידא שכן תפקידה המרכזי היה לספק הגנה מפני פורצים או מפני רוחות הצפון, הרי שהיום הדלת מהווה את החלק החשוב ביותר של הבית מבחינת העיצוב. כיום כבר ידוע לכל שהדלת היא זו שמייצרת את הרושם הראשוני באורחים כמו גם בבני הבית, בלקוחות העסק או בעובדי המשרד.

מה הדלת שלכם אומרת עליכם?

דלת הכניסה יכולה לספק לזה העומד מולה רמזים רבים בנוגע למסתתר מאחוריה. דלת משמימה לרוב תרמז על חלל פנימי שלא הושקעה בעיצוב שלו מחשבה יתרה. לעומת זאת דלת עץ כבדה שמעוטרת באלמנטים מתכתיים ומשובצת באבנים ובמשטחי זכוכית תעיד על דירה מעוצבת לעילא ולעילא שככל הנראה מאוכלסת על ידי משפחה צבעונית במיוחד.

כיום דלתות הכניסה משמשות בעיקר עסקים קטנים על מנת לשקף את רוח העסק עוד לפני הכניסה לחלל הפנימי. במשרדי עיצוב ניתן לראות שלל דוגמאות לדלתות מקוריות במיוחד שעוצבו בהזמנה אישית אך גם דלת שיוצרה מעץ אציל בעלת קווים סימטריים בסגנון מינימליסטי יכולה להעיד על אופיו של המשרד שהיא תוחמת. כעת חשבו על הדלת שלכם ונסו להבין מה היא אומרת עליכם והאם אתם מרוצים מהעיצוב שלה ומהמסרים שהיא משדרת לעוברים ושבים, ללקוחות או לאורחים.

DesignedEntranceDoorRavBariach (2)

החשיבות של הזרימה הסגנונית

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לתת עליו את הדעת כאשר באים לעצב חללים פנימיים ויהיה זה חלל מסחרי או חלל של דירה פרטית הוא הזרימה הסגנונית וההתאמה של העיצוב בין החללים השונים במבנה. ההתאמה הסגנונית היא מה שגורם לנו להרגיש בנוח בבתים שבהם האלמנטים השונים מתכתבים זה עם זה ומשלימים זה את זה. ההתאמה המוצלחת משרה אווירה נינוחה ורגועה ומעבירה את המסר לפיו מישהו השקיע מחשבה בתכנון של העיצוב והקפיד על כל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד.

במקרים בהם לא הושקעה מחשבה בעיצוב ובהתאמה הסגנונית עלול להיווצר דיסוננס שיתרום לעכירות של השלווה. האם אתם מכירים את הבתים האלה שבהם משהו פשוט לא מסתדר? ובכן, נסו להבין אם זה קשור לעובדה שמשולבים בהם יותר מדי סגנונות.

הדלת כאלמנט מוביל

לאור כל שנכתב לעיל כעת ניתן להתייחס באופן ספציפי לדלת. במידה ועיצבתם את הדירה שלכם בסגנון עיצוב מודרני עם השראות תעשייתיות, באפשרותכם להזמין היום דלתות מתכת שמשלבות מתכות כמו נירוסטה, ברזל ופלדה בקווים ישרים ובגוונים קרים. מצד שני אם בחרתם ללכת על סגנון העיצוב האקלקטי אך המוקפד, באפשרותכם לרכוש דלת שמשולבים בה מספר אלמנטים שונים ומגוון רחב של חומרים, החל מפלסטיק וכלה בזכוכית.

הכלל החשוב ביותר הוא לאפיין את סגנון העיצוב ולאחר מכן להתאים את הדלת לסגנון הכללי של החללים הפנימיים אך במידה ואתם עומדים עכשיו לפני תכנון של בית או עסק חדש או שמא אתם מתכננים שיפוץ נרחב בקרוב, כמובן שעומדת בפניכם האפשרות להתחיל את התכנונים דווקא מהדלת. אנחנו מבטיחים לכם שמשם הרעיונות כבר יזרמו.

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לעולם העיצוב המרתק ולהתחיל לעצב ביתכם עם דלתות חוץ של חברת רב בריח. בקטלוג המוצרים ובאולמות התצוגה תוכלו לבחור דלתות כניסה מעוצבות בהתאמה אישית לסגנון ומידות ביתכם. כי עיצוב של הבית המושלם מתחיל בכניסה.

קטגוריות: בתים מעוצבים

תגובות סגורות.

קורס מנהל עבודה בבניין:...

פורסם ב- יול - 27 - 2023

סגור לתגובות על קורס מנהל עבודה בבניין: מה לומדים , מה תנאי הקבלה ולמי הוא מיועד?

איך לבחור מטבח חוץ?

פורסם ב- מאי - 29 - 2023

סגור לתגובות על איך לבחור מטבח חוץ?

תנאי קבלה ללימודי הנדסאי...

פורסם ב- ינו - 10 - 2023

סגור לתגובות על תנאי קבלה ללימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים

על צבעים ורגשות

פורסם ב- אוג - 22 - 2022

סגור לתגובות על על צבעים ורגשות

סדר פעולות ברכישת דירה...

פורסם ב- יול - 15 - 2021

סגור לתגובות על סדר פעולות ברכישת דירה חדשה

ציורי קיר: כך הבית...

פורסם ב- יול - 5 - 2015

סגור לתגובות על ציורי קיר: כך הבית הפך מחורבה ישנה לסוויטה מלכותית

אילו קירות היו יכולים...

פורסם ב- ינו - 28 - 2014

סגור לתגובות על אילו קירות היו יכולים לדבר

טרנדים עיצוביים למטבח 2019

פורסם ב- יול - 31 - 2019

סגור לתגובות על טרנדים עיצוביים למטבח 2019

בידוד אקוסטי לבית- חידושים...

פורסם ב- מאי - 26 - 2014

סגור לתגובות על בידוד אקוסטי לבית- חידושים בתחום

בניה קלה יתרונות

פורסם ב- נוב - 25 - 2014

סגור לתגובות על בניה קלה יתרונות