18 04 2024
מגזין אדריכלות ועיצוב פנים

גם יריעת קרטון או ברזנט עשויות לתפקד כפתרון הצללה מספק אבל האם אנחנו באמת רוצים להסתפק במועט? אפשרויות עיצוב והתקנת פרגולות מעוצבות  מתפקדות כצורך וסימן איכות. שלא כבעבר הדרישה לחומר איכותי העומד בתנאי האקלים המיוחדים בארצנו.

פרגולה מעוצבת, העמידה במצבי חום קיצוניים היא בבחינת צורך בסיסית בהתקנת פרגולה ביתית ו/או עסקית.

פרגולה מעץ לעץ

פריטים עיצוביים כמו פרגולות עץ לגינה שניתן לראות בדירות פרטיות, בתים משותפים ועסקים רבים, ניתן להחשיב ולומר שהם האפנה האחרונה בתחום העיצוב האורבני בשילוב המראה הכפרי ומאפשר להוריד מעט את הכובד מעיצוב הבטון ונותן מעט צבע לפני הבית. בחברות השונות המייצרות, בונות,מעצבות ומתקינות פרגולות ניתן למצוא פרגולות עץ מעוצבות מחומרים שונים כמו עץ מלא ועץ סינטטי בגוונים משתנים.

בכל הקשור לפרגולות עץ חשוב לוודא כי החומר מצופה וכולל חיפוי איכותי למניעת הבלאי המהיר של העץ, הגנה בפני חרקים כמו טרמיטים, הגנה בפני חומרים דליקים במקרים בהם מתבצע ברביקיו (על האש במרפסת) כל גץ יכול להוות סכנה ממשית לנמצאים במרפסת ואלה הנמצאים בתוך המבנה.

פרגולות מעוצבות העשויות מעץ כוללות חיפוי בטיחות מיוחד המונע את סכנת הדליקה באופן ודאי.

מי אמר שצביעות היא תכונה שלילית?

קיימים שני סוגים של פרגולות עץ , פרגולות המגיעות בצבע המקורי של העץ ופרגולות צבועות. אפשרות זאת נותנת ללקוח את יכולת ההתאמה לטעם האישי. רבים בוחרים להיצמד לעיצוב המסורתי של הצבע המקורי של החומר המביא איתו את העיצוב הקלאסי, יחד עם זאת חובבי הסגנון הרטרו יעדיפו לבחור בעיצוב מקורי ומבודל יחסית של פרגולה צבועה בצבעים ניאוניים, היתרון המשמעותי הוא הייחודית , החיסרון הוא בפוטנציאל התקלפות הצבע גם במקרים של שימוש בצבע איכותי במיוחד.

כל קילוף צבע כזה ישווה לפרגולה הצבועה מראה מוזנח. על כן, מי מכם שמעוניין לבחור באופציה היותר מוטרפת חשוב שייקח את נושא תחזוקת הצבע והשמירה על אחידותו.

ניתן לבדוק בחברה המבצעת את העבודה מהי הפעולה הנדרשת לתחזוקת העיצוב והיכן ניתן לרכוש חומרים וצבע המותאם במיוחד לחומר ממנו מיוצרת הפרגולה. אין לצבוע את הפרגולה או למרוח אותה בחומר משמר מבלי להיצמד להוראות היצרן או איש המקצוע. הרס הצבע או החומר במקרה כזה לא יכלל כחלק מהאחריות על המוצר. הנחיות ברורות ממתקין הפרגולה יעזור לכם לזכות בעיצוב שלא רואים בכל מקום וגם לשמור עליו לאורך זמן.

פתרונות לעסקים תחת פרגולה אחת

אחת האופציות למיתוג עסקים גדולים באים לידי ביטוי גם בתוך פנים העסק אל מול העובדים וכמובן באופן חיצוני אל מול הלקוחות, עיצוב מזמין ונעים עם פרגולות מעוצבות המאפשר ללקוחות שלכם להמתין גם מחוץ לעסק באופן נוח ונעים גם ביום קיץ חם, פתרן הצללה מעוצב ידוע כאופציה מרגיעה. מי מאתנו אוהב לעמוד בתור לבנק, למוקד השירות ואפילו לשבת בבית קפה כאשר שמש חמה קופחת מעל ראשנו? מי מאיתנו אוהב להדחק בתוך מקומות עמוסים וצפופים רק בגלל שבחוץ פשוט תנאי הטמפרטורה פשוט בלתי אפשריים?

פרגולה מעוצבת, הבנויה מחומרים איכותיים נותנת פתרון הצללה ושהייה נעימה יותר גם מחוץ לבית העסק בימים החמים של הקיץ. עסקים רבים בוחרים לתת את המענה הזה לקהל הלקוחות שלהם וגם לקהל העובדים בזמן ההפסקות להפחתת העומס בתוך מבנה.

רעיון עיצובי לבית העסק:

התקנת פרגולה מחוץ לבית העסק מאפשרת עיצוב בסגנון בית קפה עם שולחנות וכסאות המאפשרות ללקוחות העסק להמתין מחוצה לו, להימנע מהעומס בתוך המבנה עצמו וליצור המתנה נעימה ורגועה יותר עם אפשרות להצבת מסך המודיע על מספר התור.

פתרונות עיצוב והצללה באמצעות פרגולות מעוצבות, הינן מלאות כרימון (ועץ). תוכלו לקבל השראה ולבחור את העיצוב בהתאם לצורך אליו מיועדת הפרגולה.

קטגוריות: Uncategorized

תגובות סגורות.

קורס מנהל עבודה בבניין:...

פורסם ב- יול - 27 - 2023

סגור לתגובות על קורס מנהל עבודה בבניין: מה לומדים , מה תנאי הקבלה ולמי הוא מיועד?

איך לבחור מטבח חוץ?

פורסם ב- מאי - 29 - 2023

סגור לתגובות על איך לבחור מטבח חוץ?

תנאי קבלה ללימודי הנדסאי...

פורסם ב- ינו - 10 - 2023

סגור לתגובות על תנאי קבלה ללימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים

על צבעים ורגשות

פורסם ב- אוג - 22 - 2022

סגור לתגובות על על צבעים ורגשות

סדר פעולות ברכישת דירה...

פורסם ב- יול - 15 - 2021

סגור לתגובות על סדר פעולות ברכישת דירה חדשה

סדר פעולות ברכישת דירה...

פורסם ב- יול - 15 - 2021

סגור לתגובות על סדר פעולות ברכישת דירה חדשה

דירות למכירה בנווה צדק...

פורסם ב- אוק - 20 - 2016

סגור לתגובות על דירות למכירה בנווה צדק – מציאות או חלום באספמיה?

איטום גגות – כל...

פורסם ב- פבר - 24 - 2015

סגור לתגובות על איטום גגות – כל השיטות!

הדר לביא

פורסם ב- יול - 31 - 2013

סגור לתגובות על הדר לביא

פרזול פלסטי לרהיטים –...

פורסם ב- מאי - 17 - 2015

סגור לתגובות על פרזול פלסטי לרהיטים – כל מה שהבית שלך צריך!