19 03 2024
מגזין אדריכלות ועיצוב פנים

דפדוף במגזינים של עיצוב פנים ולצפות בתוכניות בנושא נראה מייאש עבור אלו הרוצים לקשט קצת את העסק או הדירה החדשה שלהם ולגרום לו להיראות מושך. רוב החדרים המוצגים נעשים בדרכים שעוברות בהרבה את התקציב של האדם הממוצע שרק רוצה לחדש קצת את מראה ביתו. עם זאת, זה שהעיצובים היפים הללו מושגים בדרך הקשה והיקרה, לא אומר שאין דרכים משלימות ואסתטיות באותה מידה שיכולות לעזור לכם לקשת את הבית שלכם במחיר הרבה יותר נמוך. מצויינות פה כמה דרכים לעשות זאת בלי לכווץ יותר מדי את הארנק.

 

מכירת מוסך ווינטג'

 

אם אתה מתעניין בסגנון עתיק מכירות מוסך וחנויות וינטג' נפוצות בעיקר בתל אביב. חנויות כאלה הן מקומות נפלאים למציאת חפצים ישנים שישדרגו את המרחב שלכם. לעיתים קרובות החפצים האלה נמכרים בעלויות סבירות, אבל זה לא בהכרח נכון. כאשר אתה קונה מוצרים מרשתות שיווק או באופן מקוון הקישוטים שלך הופכים להיות גנריים, מוכרים ומשעממים, חנויות כאלה מספקות לך הזדמנות לחדש ולהעיז, אל תוותר עליה!

 

תלה צלחות

 

במקום לתלות אמנות מוכרת על הקירות, יש רעיון ממש חדשני מהשנים האחרונות שיכול לתבל את החלל שלך בקצת פלפל. תלה צלחות על הקירות! צלחות ארוחת ערב לעיתים קרובות יכולים להיות אובייקטים תועלתניים ולא משעממים. יש הרבה צלחות שנמכרות בזול עם עיצובים צבעוניים מאד ואמנותיים. כאלה שאפילו שהינן מיועדות לאכילה יכולות להיות חפצי אומנות מוצלחים.

 

תלה כלים

 

כמו עם הצלחות מהסעיף הקודם, אחת מהדוגמאות הטובות ביותר לפרקטיקה הזאת היא תליית סירים ומחבתות מהקירות מעל הגז. כמו גם הוספת הכשרון הקולינרי שלך למטבח, זה משחרר את המרחב ומוסיף לו תחושה של ביתיות וחום, כמו גם משפר את הנגישות שלך לכלי המטבח.

 

צמחים בבית

 

צמחי הבית הם אחת היצירות המעשיות ביותר של קישוטו. אתה יכול לקנות זרעים או עציצים יחסית בזול עבור הבית שלך, ולדאוג לפרחים צבעוניים וירקות שופעים, כמו גם לשפר את איכות האוויר. בנוסף עצצים שונים בחדרים שונים יכולים להשרות במקומות אלו אווירה שונה.

 

 

 

הוסף את הטאץ' האישי שלך

 

הדרך הטובה ביותר לקשט את המרחב שלך באופן יחודי היא להמנע מכללים אוניברסליים. הפוך את האמנות על פיה! צביעת קיר בשתי צבעים, מסמכים או תמונות טעונות משמעות או סקיצה או ציור על קיר יכולים להוסיף הרבה למרחב שלך.מעבר  לטאץ' האומנותי, זה גם יקשר אותך באופן אישי יותר עם מרחב המחיה שלך.

עוד משהו שיענייך אותך:
עופר אלשיך, בית השקעות

קורס מנהל עבודה בבניין:...

פורסם ב- יול - 27 - 2023

סגור לתגובות על קורס מנהל עבודה בבניין: מה לומדים , מה תנאי הקבלה ולמי הוא מיועד?

איך לבחור מטבח חוץ?

פורסם ב- מאי - 29 - 2023

סגור לתגובות על איך לבחור מטבח חוץ?

תנאי קבלה ללימודי הנדסאי...

פורסם ב- ינו - 10 - 2023

סגור לתגובות על תנאי קבלה ללימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים

על צבעים ורגשות

פורסם ב- אוג - 22 - 2022

סגור לתגובות על על צבעים ורגשות

סדר פעולות ברכישת דירה...

פורסם ב- יול - 15 - 2021

סגור לתגובות על סדר פעולות ברכישת דירה חדשה

ארונות מטבח מעוצבים

פורסם ב- נוב - 10 - 2015

סגור לתגובות על ארונות מטבח מעוצבים

הולכים על עיצוב מחדש...

פורסם ב- אוג - 25 - 2015

סגור לתגובות על הולכים על עיצוב מחדש של הבית? אל תוותרו על אדריכלית פנים!

פינות אוכל

פורסם ב- אוג - 8 - 2013

סגור לתגובות על פינות אוכל

רשתות ומפרשי צל כפתרונות...

פורסם ב- יונ - 26 - 2014

סגור לתגובות על רשתות ומפרשי צל כפתרונות הצללה יעילים

בניה קלה יתרונות

פורסם ב- נוב - 25 - 2014

סגור לתגובות על בניה קלה יתרונות