19 03 2024
מגזין אדריכלות ועיצוב פנים

אם החלטתם למכור את הרכב שלכם סביר להניח שעומדת בפניכם הרפתקה. למה הרפתקה? מפני ששוק מכירת רכב יד שנייה רווי במוכרים. במידה והרכב בן שנתיים מצבכם טוב- שכן רכב בן שנתיים הינו בגיל האידיאלי למכירה אך אם הרכב שלכם ישן יותר עשוי התהליך להיות קשה שכן רכב בן שלוש וחצי שנים למשל מתחרה עם רכבים רבים שנמכרים על ידי חברות ליסינג- חברות אלו מאפשרות ללקוחותיהן לרכוש את הרכב במחירים נוחים ונותנות אחריות. חשוב לציין כי מטרת המאמר היא לא לדכא אתכם אלא להכין אתכם לתהליך המכירה ולסייע לכם באמצעות כמה טיפים לבצע את התהליך בצורה הטובה ביותר.

6 המלצות למכירת רכב:
1. זמן המכירה- כפי שכתבנו- הגיל האידיאלי למכירת רכב הוא גיל שנתיים, במידה והרכב עבר את הגיל האידיאלי למכירה מומלץ להמתין עד שיהיה בן 4 לכל הפחות- בזמן זה כלי הרכב מאותו השנתון כבר יוטמעו.
2. ניקוי וחידוש- כדי להגדיל את הסיכוי למכירה משתלמת מומלץ לנקות ולחדש את הרכב- לנקות את הריפוד, לנטרל ריח רע, להעלים שריטות ומעיכות, לחדש את הצבע ולהגן עליו וכו'- במילים אחרות- לבצע טיפול Detailing- לאחר הטיפול יהיה הרכב מרשים יותר.
3. מסמך שמפרט את ההיסטוריה- מסמך שכולל את כל העבר של הרכב הינו דרך נוספת שעשויה להעלות את מחירו של הרכב. במידה ולא אספתם את הקבלות של הטיפולים תוכלו להוציא את התדפיס מהמוסך שלכם- לפי החוק המוסמכים חייבים למסור לכם את התדפיסים הללו. הצגת המסמך המפורט תגרום לכם להראות אמינים בפני הלקוחות הפוטנציאליים.
4. פרסום- פרסמו את הרכב בדרכים שונות- תלו שלט פרסום על החלונות של הרכב, נסו להחנות את הרכב באזורים מרכזיים ובולטים כך שיחשפו לקהל רב יותר, דברו עם חברים וקרובי משפחה ובקשו מהם לסייע בפרסום הרכב, רשמו בפייסבוק שאתם מוכרים את הרכב, פרסמו את הרכב במקומונים, עיתונים, באתר יד 2 , באתר WIN WIN ובלוחות נוספים, תוכלו לפרסם את הרכב גם בפורומים ועוד- הפרסום במדיות השונות צריך להכיל פרטים כולל מחיר ותמונה ולהיות תמציתי וברור. כמו כן, תוכלו לתלות מודעות במקומות ציבוריים.
5. אביזרים- תוספת אביזרים עשויה לעודד את הלקוחות לרכוש את הרכב- תוכלו להוסיף גלגלים מעוצבים, רדיו דיסקים, רמקולים ועוד.

6. לעשות טרייד אין- תוכלו להחליף את הרכב ברכב חדש יותר ולשלם את הפער או רק למכור את הרכב בלי לרכוש רכב חדש. טרייד אין יאפשר לכם לחסוך זמן רב, לא תצטרכו לבצע בדיקות ולא תצטרכו לפרסם את הרכב, לענות לטלפונים או להיפגש עם אנשים שמתעניינים ברכישתו. במידה ותחליטו לרכוש רכב חדש יותר בטרייד אין תוכלו להיות רגועים משום שמדובר על רכישה בטוחה שכן הרכב עבר בדיקות תקבלו אחריות. מעבר לזאת, יתבצעו סידורי הביטוח במהירות ומקום אחד וגם הבעלות תועבר במהירות ותתבצע במקום אחד. חשוב לדעת שטרייד אין יש גם חסרון וסביר להניח שהמחיר שתקבלו תמורת הרכב הישן יהיה נמוך ביחס למחיר השוק.
שיהיה לכם בהצלחה!

עוד משהו שיעניין אותך:
רכב למכירה – רק בקבוצת שלמה

קטגוריות: Uncategorized, חדשות

תגובות סגורות.

קורס מנהל עבודה בבניין:...

פורסם ב- יול - 27 - 2023

סגור לתגובות על קורס מנהל עבודה בבניין: מה לומדים , מה תנאי הקבלה ולמי הוא מיועד?

איך לבחור מטבח חוץ?

פורסם ב- מאי - 29 - 2023

סגור לתגובות על איך לבחור מטבח חוץ?

תנאי קבלה ללימודי הנדסאי...

פורסם ב- ינו - 10 - 2023

סגור לתגובות על תנאי קבלה ללימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים

על צבעים ורגשות

פורסם ב- אוג - 22 - 2022

סגור לתגובות על על צבעים ורגשות

סדר פעולות ברכישת דירה...

פורסם ב- יול - 15 - 2021

סגור לתגובות על סדר פעולות ברכישת דירה חדשה

כיצד לעצב חדר לבן...

פורסם ב- מרץ - 20 - 2014

סגור לתגובות על כיצד לעצב חדר לבן הנעורים? מה נכנס ומה יוצא?

משביחים נכס לפני מכירה?...

פורסם ב- מרץ - 24 - 2021

סגור לתגובות על משביחים נכס לפני מכירה? היוועצו עם עו"ד

הדר לביא

פורסם ב- יול - 31 - 2013

סגור לתגובות על הדר לביא

דשא סיננטי- כל מה...

פורסם ב- אפר - 9 - 2014

סגור לתגובות על דשא סיננטי- כל מה שרצית לדעת

בניה קלה מול בניה...

פורסם ב- אוג - 25 - 2015

סגור לתגובות על בניה קלה מול בניה מסורתית – יתרונות