מדי שנה מתקיימות בארץ ובעולם תערוכות שונות, אשר מציבים בפני המציגים אתגרים חדשים. תערוכה בתחום או נישה מסוימת, היא הפלטפורמה להציג עסק או חברה, שמשווקים, מייצרים או המציאו שירות או מוצר חדש בתחום. זה המקום בו כולם רוצים לראות ולהיראות, להפגין את היכולות שלהם, את ההישגים שלהם וגם לשווק כמה שיותר. שיווק זו מילת המפתח של כל תערוכה שכן מגיעים אליה גם משווקים אבל גם קניינים רבים שרוצים לדעת מה התחדש, ואולי גם לעשות כמה עסקאות טובות. לזה מחכים כל היצרנים והמפתחים למיניהם, להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם, לייצא ולהצליח. לצורך כך יש לפנות לחברה שעושה עיצוב ביתנים לתערוכות.
עיצוב ביתנים לתערוכות מיוחדות
אחד הדברים החשובים ביותר בנוכחות של כל גורם בתערוכה, היא אופן התצוגה וזה אומר עיצוב הביתן שלו. זה בערך כמו אתר אינטרנט או כרטיס ביקור שבהחלט מעידים על המציג, על הרזומה שלו, המוניטין. במילים אחרות, עיצוב ביתן משליך ויוצר למציג תדמית ולכן חשוב מאוד שהיא תהיה תואמת לשאיפות ולחזון המותג שלו. עיצוב ביתנים לתערוכות הוא מקצוע הדורש לא רק מקצועיות טכנית אלא גם יצירתיות רבה. קונספט הדוכן צריך לגרום לכך שהוא ימשוך הרבה מאוד מתעניינים, שהוא יהיה אטרקטיבי ושהוא יגרום לעסקאות מוצלחות. בכוחו של דוכן לעשות את זה, אם הוא עוצב נכון ובהתאם לסגנון ולביטוי של המותג אותו הוא מייצג.
עיצוב ביתנים לתערוכות נעשה בדרך כלל רק ע"י חברה מקצועית המעסיקה צוות עובדים טכני וגם קריאטיבי.
מרעיון לביתן
חלק מביתנים המוצבים בתערוכות מבקשים לספק איזה שהיא חוויה הקשורה למותג עצמו זה יכול להיות עיצוב של סלון משפחתי אם למשל רוצים להראות אפקט של תאורת לד חדשה, זה יכול להיות ציור ענק שעשה שימוש בצבעים חדשים לקירות. כלומר החוכמה ביצירת וגם עיצוב ביתנים לתערוכות הוא לקחת את המוצר או השירות ולהראות אותם בצורה משכנעת ומיוחדת. כך המוצר מקבל ערך מוסף, הוא מרתק את המבקרים וגם עשוי לזרז כמה עסקאות. לא תמיד צריך ללכת על אופן התצוגה הקלאסי כלומר- הצגת המוצר וחוברת ההפעלה שלו, הרבה פעמים הפיכת הביתן למקום התרחשות בהשתתפות המוצר יחד עם שחקנים ועוד, עשוי להיות ההצגה הכי גדולה של התערוכה וגם העסקות יהיו בהתאם.
עוד משהו שיעניין אותך:
עופר אלשיך באתר news1