2 05 2024
מגזין אדריכלות ועיצוב פנים

כיום בלימודי עיצוב וגרפיקה אכן מתבצעים הכשרות בתחום השרטוט הדיגיטלי. רבים לומדים את תחום העיצוב גרפי במסלול לימודים רב תחומי כדי להשתלב לאו דווקא בתעשיית הפרסום והמיתוג הגרפי אלה גם להיות חלק מעולם העיצוב פנים ששואב אליו מעצבים גרפיים רבים לעיצוב והכנת הדמיות דיגיטליות בתוכנות גרפיות מקצועיות. מעצבים גרפיים לא צריכים לדעת את כל חוקי הפיזיקה שאכן מעצבי פנים ואדריכלים צריכים לדעת אלה אמורים לקבל את המוצר הסופי שעליו יכינו את ההדמיה הדיגיטלית לשם כך עליהם ללמוד את תוכנות הפוטושופ והאילוסטרייטור כדי לספק מוצר זה.

 

הסנכרון בין פוטושופ לאילוסטרייטור להכנת הדמיות דיגיטליות.

תוכנת הפוטושופ אמנם יכולה לשדרג לכם את ההדמייה הדיגיטלית בצורה מקצועית ולתת גימורים מאוד מקצועיים לעומת תוכנת האילוסטרייטור שמזכירה מאוד את תוכנת האוטוקד ביכולות הוקטוריים שלה, לפעמים מאוד קשה לעצב בתוכנת האוטוקד אלמנטים דו ממד ולכם אילוסטרייטור נכנסת לפעולה. למה אילוסטרייטור מסוגלת לבצע דברים שאוטוקד לא יכולה כל זה בגלל שחברת אדובי הכניסה שם כלים לעבודה מאוד נוחים שלפעמים אין צורך לאדריכל או למעצב הפנים לביצוע מיידי, שרטוט הגרפי בתוכנת האילוסטרייטור יהיה על עבודה של כלי הנקודות PEN TOOL הכלי הזה מאפשר לשרטט אלמנטים גרפיים בדו מימד ולעתים תוכלו לתת גם לאלמנטים אלו פקודת תלת ממד כדי להכניס להם נפח, אמנם פונקציית התלת מימד באילוסטרייטור לא מפותחת כמו תוכנות תלת ממד אחרות אך עדיין תוכלו בקלי קלות לבצע או לשרטט לכם את השרטוט בלי כל מיני חישובים מסובכים אשר מבוססים על חוקי פיזיקה שונים.

 

שרטוט ועיצוב פנים והשלכה לתוכנת הפוטושופ.

לאחר ביצוע השרטוט שלכם בתוכנת האילוסטרייטור או בתוכנת האוטוקד תוכלו משם לשדרג את העיצוב שלכם בתוכנת הפוטושופ, תוכלו להכין את אותו הקובץ במספר דוגמאות שונות עם חומרי גלם שונים כדי לתת ללקוחות שלכם את האופצייה לבחור את העיצוב שהכי מתאים להם, לדוגמה אם אתם רוצים להראות את הציפוי של הבית במספר דוגמאות תוכלו לקחת מספר תמונות ולהלביש על הסקיצות המשוכפלות כל פעם דוגמה אחרת, התוכנות הגרפיות שימושיות מאוד בהדמיה דיגיטלית בגלל הקלות בתפעול שלהם אם אפשרות לכל אחד להביע את יכולות העיצוב שלו בצורה דיגיטלית וממוחשבת. תוכנת הפוטושופ עובדת מצוין עם קבצי תמונה הנקראים JPEG  או עם קבצי PDF המאפשרים פתיחה מלאה עם שמירה על האיכות של הקובץ, בעת הכנסת הקבצים לתוכנת הפוטשופ עליכם לקבוע רזולוציית עבודה מאוד גבוהה, הרזולוציה המומלצת היא 300 DPI וכך לא יפגעו כל האלמנטים הגרפיים בהדמייה הדיגיטלית לעיצוב הפנים. לאחר שידרוג העבודה שעשיתם תוכלו לשמור שוב פעם את הקובץ לכל פורמט שתרצו. במידה ואתם עובדים עם תוכנת אילוסטרייטור ורוצים לייצא את הקובץ לתוכנת האוטוקד תוכלו לעשות זאת בצורה מאוד מהירה על ידי פקודת EXPORT לאוטוקד, אדובי אכן מאפשרים סינכרון מלא בין אילוסטרייטור לאוטוקד כי שניהם בעצם תוכנות וקטוריות המדברות באותה שפה. כך שאתם המעצבים יהיה לכם אפשרות של דילוג בין התוכנות ללא שום בעיה בהמרת הקבצים..

קטגוריות: בתים מעוצבים

תגובות סגורות.

קורס מנהל עבודה בבניין:...

פורסם ב- יול - 27 - 2023

סגור לתגובות על קורס מנהל עבודה בבניין: מה לומדים , מה תנאי הקבלה ולמי הוא מיועד?

איך לבחור מטבח חוץ?

פורסם ב- מאי - 29 - 2023

סגור לתגובות על איך לבחור מטבח חוץ?

תנאי קבלה ללימודי הנדסאי...

פורסם ב- ינו - 10 - 2023

סגור לתגובות על תנאי קבלה ללימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים

על צבעים ורגשות

פורסם ב- אוג - 22 - 2022

סגור לתגובות על על צבעים ורגשות

סדר פעולות ברכישת דירה...

פורסם ב- יול - 15 - 2021

סגור לתגובות על סדר פעולות ברכישת דירה חדשה

הצבעים השולטים של 2019...

פורסם ב- יול - 10 - 2019

סגור לתגובות על הצבעים השולטים של 2019 בעיצוב פנים

שלבי יסוד באדריכלות ירוקה

פורסם ב- יול - 17 - 2014

סגור לתגובות על שלבי יסוד באדריכלות ירוקה

בחירת מקלחונים בעיצוב חדרי...

פורסם ב- יונ - 23 - 2015

סגור לתגובות על בחירת מקלחונים בעיצוב חדרי האמבטיה

משביחים נכס לפני מכירה?...

פורסם ב- מרץ - 24 - 2021

סגור לתגובות על משביחים נכס לפני מכירה? היוועצו עם עו"ד

שער חשמלי – לא...

פורסם ב- יונ - 16 - 2015

סגור לתגובות על שער חשמלי – לא רק ביטחון לבית, גם עיצוב!