2 05 2024
מגזין אדריכלות ועיצוב פנים

אם יש לכם רצפת פרקט בבית, יש להניח שאתם מעוניינים לנקות אותה באופן קבוע. ככלל, ניקיון של פרקטים נחשב נוח יחסית, אך תמיד צריך לזכור שיש חומרים מסוימים שצריך להיזהר מהם כשמנקים את הפרקט, בוודאי אם מדובר על פרקט מעץ טבעי שהוא רגיש הרבה יותר לשינויים ולחומרים כימיים שונים. לכן, יותר ויותר ישראלים אשר בחרו להתקין פרקטים בשטח הבית שלהם, בוחרים לנקות אותם בשיטת השארק. שיטת השארק היא שיטה בעלת פטנט ייחודי, של ניקיון באמצעות מים רותחים ואדים, אשר מופעלים בלחץ גבוה, וכך בעצם הם מסירים את הלכלוך שנדבק למשטח. כמובן שאפשר להשתמש בשארק גם למשטחים נוספים, אך לניקוי פרקטים, הוא לא פחות ממושלם.

מה היתרונות של ניקיון באמצעות שארק סטרימר?

  • פשטות – קל מאד לנקות פרקטים עם מכשיר השארק סטרימר שברשותכם. כל מה שצריך הוא רק לחבר אליו את מטלית הניקוי המתאימה, להפעיל ולנקות. לעומת פעולות הספונג'ה שבהם צריך לשטוף כמה פעמים עם סבון, ואז לנגב היטב, לגרוף את המים וכיו"ב – הפעולה עם השארק היא הרבה יותר פשוטה ונוחה, ומתאימה גם לאנשים שמתקשים בניקיון הבית.
  • חוסך בכסף – עם שארק סטרימר לא תצטרכו לקנות נוזלי רצפה, ואפילו תוכלו לחסוך בחשבון המים שלכם. הדבר רלוונטי אמנם בעיקר לאנשים שמנקים משטחים גדולים באופן קבוע, אך גם למשתמש הביתי מדובר על חסכון של כמה עשרות שקלים בכל חודש.
  • מגיע לכל פינה – אחת הבעיות לעתים שמתעוררות בניקוי של פרקטים, ובניקוי של משטחים בכלל, היא הבעיה של ניקוי הפינות – אלו צוברות לכלוך רב, אך קשה מאד להגיע אליה עם המגב, ולא תמיד יש לכם את הכוחות להתכופף עם מטלית לפינה ולנקות אותה. ניקיון בשיטת השארק מאפשר לכם להגיע לכל פינה בבית בקלות, שכן ניתן להתקין ראשים מיוחדים על מכשיר השארק סטרימר, ולהגיע כך גם לפינות המאתגרות.
  • ציוד מתחלף – מכשירי השארק סטרימר מגיעים ביחד עם ציוד נלווה מגוון, וגם יש לכם אפשרות לקנות ציוד נוסף בהמשך, בכדי שתוכלו לנקות משטחים נוספים. כך, אם תשלבו אלמנטים מסוימים בפרקט או שיהיו לכם משטחים נוספים שדורשים ניקוי – תוכלו לנקות את כולם עם מכשיר אחד.
  • ללא כימיקלים – ציינו כי משטחי פרקט רגישים במיוחד לחומרי ניקוי, וזאת בשונה ממשטחים אחרים, שלעתים רגישים פחות. מכשיר השארק מאפשר לכם לנקות פרקטים ללא חשש, ובמקביל להיות בטוחים שכל פיסת לכלוך תצא במהירות.

מה עוד חשוב לדעת?

אם אתם מעוניינים לנקוט את הפרקט בביתכם באמצעות שיטת השארק, עליכם בסך הכל להצטייד במכשיר המתאים. יש מספר מכשירי שארק בהתאם לסוג המשטח שתרצו לנקות, ובהתאם לציוד הנלווה שאתם תזדקקו לו. חשוב לציין שעל כל המכשירים יש גם אחריות מלאה לשנה, כך שאם תצוץ תקלה – אתם תקבלו שירותי תיקון בחינם.

קטגוריות: שיפוצים

תגובות סגורות.

קורס מנהל עבודה בבניין:...

פורסם ב- יול - 27 - 2023

סגור לתגובות על קורס מנהל עבודה בבניין: מה לומדים , מה תנאי הקבלה ולמי הוא מיועד?

איך לבחור מטבח חוץ?

פורסם ב- מאי - 29 - 2023

סגור לתגובות על איך לבחור מטבח חוץ?

תנאי קבלה ללימודי הנדסאי...

פורסם ב- ינו - 10 - 2023

סגור לתגובות על תנאי קבלה ללימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים

על צבעים ורגשות

פורסם ב- אוג - 22 - 2022

סגור לתגובות על על צבעים ורגשות

סדר פעולות ברכישת דירה...

פורסם ב- יול - 15 - 2021

סגור לתגובות על סדר פעולות ברכישת דירה חדשה

מטבחים כפריים – כל...

פורסם ב- יול - 13 - 2014

סגור לתגובות על מטבחים כפריים – כל התורה

חדרי ילדים ונוער –...

פורסם ב- מאי - 26 - 2014

סגור לתגובות על חדרי ילדים ונוער – לא רק שאלה של עיצוב

טיפים לבחירת קבלן שיפוצים

פורסם ב- מרץ - 1 - 2015

סגור לתגובות על טיפים לבחירת קבלן שיפוצים

לישון על הצד הטוב...

פורסם ב- יול - 13 - 2014

סגור לתגובות על לישון על הצד הטוב ביותר

איך לבחור מעצב פנים?

פורסם ב- יול - 9 - 2015

סגור לתגובות על איך לבחור מעצב פנים?